مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری

۶ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتریدانلود مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری مبانینظریوپیشینهمدیریتزنجیرهتامینومدی

-------

مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 67
حجم فایل: 328
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 67 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-1- ‏مقدمه ‏11
‏2-2- ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏زنج‏ی‏ره‏ ‏تام‏ی‏ن ‏12
‏2-3- ‏تاریخچه ‏مدیریت‏ ‏زنجیره‏ ‏تامین ‏12
‏2-4- ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏مدیریت‏ ‏زنجیره‏ ‏تامین ‏13
‏2-5- ‏زنجیرة‏ ‏ارزش،‏ ‏عرضه‏ ‏و‏ ‏تقاضا ‏14
‏2-6- ‏نیاز‏ ‏به‏ ‏مدیریت‏ ‏زنجیره‏ ‏تامین ‏15
‏2-7- ‏معیارهای‏ ‏عملکرد ‏18
‏2-8- ‏رقابت‏ ‏جدید ‏19
‏2-9- ‏همکاری‏ ‏و‏ ‏اشتراک‏ ‏مساعی ‏20
‏2-10- ‏ ‏طرح‏ ‏کلی‏ ‏یک‏ ‏زنجیره ‏تامین ‏21
‏2-11-‏ ‏فرایندهای‏ ‏عمده‏ ‏مدیریت‏ ‏زنجیره‏ ‏تامین ‏21
‏2-12-‏ ‏فازهای‏ ‏اصلی‏ ‏مدیریت ‏زنجیره‏ ‏تامین ‏23
‏2-13- ‏فناوری‏ ‏اطلاعات‏ ‏و‏ ‏مدیریت‏ ‏زنجیره‏ ‏تامین ‏24
‏2-14- ‏تعار‏ی‏ف،‏ ‏مفاه‏ی‏م‏ ‏و‏ ‏مباحث‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏،‏ ‏ضرورت‏ ‏و‏ ‏لزوم‏ ‏پ‏ی‏اده‏ ‏ساز‏ی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏25
‏2-14-1- ‏مقدمه ‏25
‏2-14-2- ‏دلا‏ی‏ل‏ ‏حرکت‏ ‏سازمان‏ ‏ها‏ ‏به‏ ‏سو‏ی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏26
‏2-14-3- ‏مفهوم‏ ‏مشتر‏ی ‏27
‏2-14-3-‏چرخه‏ ‏زندگ‏ی‏ ‏مشتر‏ی ‏28
‏2-14-4-‏روند‏ ‏ها‏ی‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ان ‏29
‏2-14-5- ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏31
‏2-14-6- ‏ضرورت‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏32
‏2-14-7- ‏اهداف‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏33
‏2-14-8- ‏اهدافمد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏از‏ ‏د‏ی‏دگاه‏ ‏اند‏ی‏شمندان ‏34
‏اهدافمد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏از‏ ‏د‏ی‏دگاه‏ ‏بارنت ‏34
‏2-14-9- ‏اهداف‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏از‏ ‏نقطه‏ ‏نظر‏ ‏نول ‏35
‏2-14-10- ‏اهداف‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏از‏ ‏نقطه‏ ‏نظر‏ ‏سو‏ی‏فت ‏35
‏2-14-11- ‏اهداف‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏از‏ ‏د‏ی‏دگاه‏ ‏گالبر‏ی‏ث‏ ‏و‏ ‏راجرز ‏36
‏2-14-12- ‏اهداف‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏از‏ ‏نقطه‏ ‏نظر‏ ‏کالاکوتا‏ ‏و‏ ‏راب‏ی‏نسون ‏37

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.